- TURKA’nın Dev Ağı İçin İmzalar Atıldı: 81 İlde 249 İstasyon
- Verimlilikte Mühendislik Dersi: Çift motorlu e:HEV teknolojisi ve akıllı alan yönetimiyle 2026 Honda Jazz Crosstar mercek altında‼️
- Şehir Estetiği Arazi Ruhuyla Buluştu: Yeni Chery Tiggo 7 Artık 4×4!
- Şehrin Yeni Akıllısı: Opel Grandland Hibrit ile Hem Tarz Hem Tasarruf
- Honda Motosiklet Çamkıran İzmir’de Açıldı
- Otomotiv Satış Sonrası Endüstrisine 25 Yıldır Yön Veren Automechanika İstanbul 2026 Başladı
- Dayanıklılığın Şehirli Hali: Toyota Hilux 2.4L 4×2 Hi-Cruiser A/T
- Beklenen Güç Geldi: Renault Duster 1.3 TCe İle Performans Çıtasını Yükseltiyor
- Türkiye’de Yılın Otomobili 2026 Yarışması’nda Test Sürüşleri Tamamlandı
- HONDA TÜRKİYE’DEN STRATEJİK YATIRIM İZMİR ALİAĞA’DA MOTOSİKLET FABRİKASI AÇILDI
Pandemi ve Sağlıkçılarımız
Çin’in Wuhan kentinden başlayarak Dünyayı saran ve Türkiye’ye ulaşan Corona virüsü, en cok doktorlar ve sağlık çalışanlarını etkiledi. Bu uğurda şehit olan doktor ve sağlık çalışanlarımızı saygıyla anıyorum.
Pandemide zor şartlar altında görevini ifa eden sağlıkçılarımız halkın gözünde her zaman kahraman olarak kalacaktır. Mesleklerinin her şeyden önce geldiğini belirten sağlıkçılar bu uğurda aileleri ile görüşmediler. Bütün meslek grupları evde kalırken, onlar fazla mesaiye kalıp bir kez daha kutsal bir mesleğe sahip olduklarını kanıtladılar.
Ölümle burun buruna mücadele ediyorlar. Çoğu uykusuz ailelerinden uzakta, pandemiyle iç içe görevlerini hiç bırakmıyorlar. Özellikle acil servis doktorları ilk müdahaleyi yapıp, hastalarla burun buruna yaşıyorlar.
Bizlerde bu konuda titiz davranmalı pandemi sürecinde uyulması gereken kurallara dikkat etmeli, maskemizi takıp mesafeyi korumalıyız. Dünyada eşi benzeri olmayan fedakar doktor ve sağlık çalışanlarımız takdiri ve saygıyı fazlasıyla hakediyor.
Pandemi sürecinde gecesini gündüzüne katarak çalışan, Sağlık Bakanımız Fahrettin Koca olmak üzere, tüm doktor ve sağlık çalışanlarına, Türkiye’nin en iyi otomobil haber portalı otosevdası.com aracılığıyla teşekkür ederiz.
Corona virüsle mücadelede bizlerde üzerimize düşen görevleri yerine getirmeli, evden maskesiz çıkmamalıyız.
İnanıyorum ki ülkemiz corona virüsle mücadelesinden en az hasarla kurtulacaktır.
Sonbahar müjdelerle gelsin.
Sevgi ve saygılarımla…









0 comments